Top
Round Cruises / Blog  / Oι 6 νέες τάσεις τουρισμού του 2021

Oι 6 νέες τάσεις τουρισμού του 2021

Ο τρόπος που ταξιδεύουν οι άνθρωποι τείνει να αλλάξει για πάντα. Η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών έχει αυξηθεί κατά 60% από το 2020 και συνεχίζεται. Οι ζωές όλων των ανθρώπων αλλά και αυτών που εργάζονται στον τουρισμό έχουν αλλάξει. Δεν θα επανέλθουμε στο παλιό νορμάλ, αλλά σε ένα νέο νορμάλ. Ξαναχτίζοντας το μέλλον του τουρισμού, χρειαζόμαστε καινοτομία και αλληλεγγύη, καθώς μαθαίνουμε αναλύοντας τα παγκόσμια  data, και βρίσκουμε τις 6 τάσεις τουρισμού του 2021.

  1. Βubble Travel.

Οι άνθρωποι θέλουν πλέον να ταξιδεύουν σε μικρές, ασφαλείς ομάδες, που μένουν μαζί, έχουν κοινό ξεναγό και είναι όλοι εμβολιασμένοι. Γι αυτό πολλοί Διοργανωτές ταξιδιών παίρνουν μόνο εμβολιασμένους στα γκρουπ τους, άλλοι κλείνουν διαμονή σε μικρά, οικογενειακά ξενοδοχεία μόνο για το γκρουπ τους, έχει αυξηθεί η ζήτηση σε βίλλες, κατοικίες και ενοικίαση αυτοκινήτων.

Οι Γερμανοί έχουν γεμίσει τα ξενοδοχεία της Κροατίας γιατί κατεβαίνουν ιδιωτικά με τα ΙΧ τους και πολλοί ταξιδιώτες κλείνουν ατομικά ταξίδια (pod travelling) με ιδιωτικές ξεναγήσεις γι αυτούς και την παρέα τους. Η ζήτησε στα μικρά Ελληνικά covid-free νησιά αλλά και στις Μαλδίδες έχει αυξηθεί σε σύγκριση με το 2019. Πολύ δημοφιλείς είναι και οι Bubble rutes. Στην Αυστραλία, η πιο δημοφιλής διαδρομή ΣΥΔΝΕΥ-ΛΟΝΔΙΝΟ από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2021, έδωσε τη θέση της στην διαδρομή ΣΥΔΝΕΥ-ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ, ενώ η ζήτηση στην bubble route (=διαδρομή – φουσκάλα) ΣΥΔΝΕΥ-ΟΚΛΑΝΤ (Aυστραλία-Νέα Ζηλανδία) αυξήθηκε κατά 77% σε σύγκριση με το 2019, προς όφελος του τουρισμού της Νέας Ζηλανδίας. Οι άνθρωποι επιθυμούν να ταξιδεύουν σε χώρες που θεωρούν ασφαλείς και έχουν τα ίδια πρωτόκολλα covid με την δική τους.

  1. Worcation

Η νέα τάση “travelling from anywhere”, των travel nomads έχει επεκταθεί με αστρονομικούς ρυθμούς σε όλη την υφήλιο. 74% των Αμερικανών σκέφτονται να δουλέψουν από οπουδήποτε στον κόσμο εκτός τον χώρο εργασίας τους και πολλοί ήδη το έχουν κάνει πραγματικότητα. Ηδη στην Καραιβική οι αναζητήσεις για 1 διανυκτέρευση έχουν πτώση 79%, ενώ οι αναζητήσεις για 14ήμερα έχουν αυξηθεί κατά 43%. Στην Γαλλία και Ισπανία, παρατηρήθηκε αύξηση αναζήτησης στα 14ήμερα ταξίδια 75% και 52% αντίστοιχα. Χώρες όπως νησιά της Καραϊβικής, αλλά και ανταγωνιστές της Ελλάδας όπως η Κροατία και η Μαδέρα προσπαθούν με 6μηνες βίζες, δωρεάν χώρο εργασία των ς και καλό internet να προσελκύσουν τους travel nomads. Εμείς έχουμε καθιερώσει την Ρόδο σαν νησί προσέλκυσης των nomadic workers. Θα τα καταφέρουμε καλύτερα από τους άλλους;

  1. Indulgent Travel

O εγκλεισμός έκανε τους ανθρώπους να θέλουν τώρα διακοπές ευχαρίστησης και μεγαλύτερης διάρκειας, αφού τους έμειναν και διαθέσιμα χρήματα που δεν ξοδεύτηκαν τον χειμώνα. Κράτη χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς όπως το Μεξικό, τα νησιά της Καραϊβικής, η Χαβάη είχαν αύξηση στη ζήτηση, κυρίως από Γάλλους και Αμερικανούς αντίστοιχα,  οι Ρώσοι αναζήτησαν την ξεγνοιασιά στην Κριμαία. Η γλώσσα έπαιξε σίγουρα τον ρόλο της.

  1. Conscious Travel

Oι ταξιδιώτες είναι πλέον πολύ ευαισθητοποιημένοι για θέματα περιβάλλοντος και παίρνουν την απόφαση για τον προορισμό που θα επισκεφθούν πολύ σοβαρά. Αυτό αποδεικνύεται από τις αναζητήσεις έγιναν νωρίτερα εφέτος, με αύξηση 27% παγκόσμια. Η ασφάλεια είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, τα data έδειξαν τριψήφιο νούμερο αύξησης σε αγορές ταξιδιωτικών ασφαλειών αυτό το καλοκαίρι του 2021. Οι αεροπορικές εταιρίες και τα αεροδρόμιο ανταποκρίθηκαν με την “touchless technology”. Πολλές αεροπορικές εταιρίες προγραμματίζουν να φθάσουν σε μηδενικές εκπομπές CO2 το 2050, ικανοποιώντας την πλειονότητα των ταξιδιωτών που είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα μόλυνσης του περιβάλλοντος.

Αυτή η συνεχώς επεκτεινόμενη ευαισθητοποίηση των ταξιδιωτών, δημιουργεί μια τεράστια πίεση στην τουριστική βιομηχανία και τις κυβερνήσεις, καθώς κρίνει συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται την προστασία του πλανήτη, των φυσικών και ανθρώπινων αξιοθέατων και των επιπτώσεων του τουρισμού στις τοπικές κοινότητες. Πολλές κυβερνήσεις προσφέρουν ταξίδια incentives για να ενισχύσουν τον πράσινο τουρισμό. Οι ανταγωνιστές μας Ισπανοί προσφέρουν στο πλαίσιο αυτό οικονομικότερες τιμές στα εισιτήρια τραίνων, μιας και το 2021 έχει ανακηρυχθεί από την ΕΕ Ευρωπαϊκό έτος του σιδηροδρόμου.

  1. Travel Agents

Όσοι έκλεισαν μόνοι τους τα εισιτήρια τους το 2020, είχαν άσχημες εμπειρίες όταν προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με τις αεροπορικές εταιρίες για να αλλάξουν τα εισιτήρια τους ή να πάρουν voucher μη βρίσκοντας την ανάλογη ανταπόκριση. Αποτέλεσμα; Πολλοί να χάσουν τα χρήματα τους. Οι αεροπορικές εταιρίες έκαναν ό,τι μπορούσαν, η έλλειψη επαρκούς προσωπικού για την αντιμετώπιση τέτοιου είδους κρίσεων δεν έσωσε την κατάσταση. Εκείνοι που βοήθησαν και εξυπηρέτησαν με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες τους ήταν οι ανά τον κόσμο ταξιδιωτικοί πράκτορες. Και ακόμη βοηθούν, δίνοντας πληροφορίες και τακτοποιώντας την «χαρτούρα» του covid για τους πελάτες τους. Ετσι, προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες και ασφάλεια στους πελάτες, όντας κοντά τους 24/7, κέρδισαν ξανά την εμπιστοσύνη τους. Οι τουριστικοί πράκτορες που είναι διαδικτυακά ενεργοί αναμένεται να κερδίσουν πίσω πολλούς πελάτες που είχαν χάσει λόγω διαδικτύου. Οι άλλοι, απλά, σιγά – σιγά θα εκλείψουν.

  1. Swipe on tech

Ανέπαφες συναλλαγές, επιθυμητές από την πλειονότητα των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο. Το 90% των ταξιδιωτών από παγκόσμια έρευνα του Amadeus νιώθουν άνετα να χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό πιστοποιητικό εμβολιασμού για μελλοντικά ταξίδια.

Τα δεδομένα προέρχονται από παγκόσμια data του Amadeus, του μεγαλύτερου συστήματος κρατήσεων αεροπορικών εταιριών και τουριστικών πρακτορείων στον κόσμο, από αναζητήσεις για ταξίδια από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2021.

 

 

Leave a Reply: